PRAWNIK ANNA POBŁOCKA

Od 2013 roku pracownik Kancelarii. Zajmuje się w szczególności sprawami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zobowiązań, mających swoje źródła m.in. w:

• bezpodstawnym wzbogaceniu,
  • czynie niedozwolonym,
  • jednostronnej czynności prawnej,
  • niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu innego zobowiązania,
  • prowadzeniu cudzych spraw bez zlecenia,
  • akcie administracyjnym,
  • umowie.

Przed podjęciem zatrudnienia w Kancelarii, przez kilka lat pracowała w branży HR na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, gdzie wymagana była znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów z zakresu postępowania egzekucyjnego oraz podatków. Ukończyła również w w/w kierunku kursy kadrowo-płacowe, brała udział w szkoleniach organizowanych przez ZUS.

Dotychczasowe doświadczenie pozwala spojrzeć w szerszej perspektywie na problematykę rozwiązywania sporów pracowniczych oraz na zagadnienia z obszaru prawa zobowiązań.

Po godzinach pracy uczęszcza na zajęcia tańca latynoamerykańskiego, który od lat jest jej pasją.

Radca prawny Anna Pobłocka

NASZ ZESPÓŁ

KANCELARIA W LICZBACH

ZAPYTAJ ADWOKATA ONLINE